Monday, September 21, 2009

Al-kisah MaLam raya...

Salam Guyz...
Sudah masuk raya ketiga kan..macammana hari raya?sure best kan..macam tu gak Imz.Seronok sebab dapat berkumpul dengan orang-orang tercinta,keluargaku!!!
Entri ni,Imz nak st0ry tentang malam raya kat kampung Imz..kampung ke?hehe...yela,cuma duduk kawasan taman je..ok la tu kan..
Jom layan aktiviti anak-anak kampung yang berada di kawasan taman...wahaha..
Apa lagi kalau bukan main mercun..bunga api
yang kecik-kecik ni main bunga api cukuplah...teruja tengok percikan bunga api macam malam merdeka
pose before balik kampung that day..haha..sempat lagi wooooo

2 comments:

Nine said...

Selamat Hari Raya Imz...
wah meriah nyer raya kat umah Imz..
Best tengok..:]]

imz jentayu said...

Selamat Hari Raya Nine...
meriah ke?meh la jemput beraya ke umah...
haha...

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Monday, September 21, 2009

Al-kisah MaLam raya...

Posted by imz at 9:08 AM
Salam Guyz...
Sudah masuk raya ketiga kan..macammana hari raya?sure best kan..macam tu gak Imz.Seronok sebab dapat berkumpul dengan orang-orang tercinta,keluargaku!!!
Entri ni,Imz nak st0ry tentang malam raya kat kampung Imz..kampung ke?hehe...yela,cuma duduk kawasan taman je..ok la tu kan..
Jom layan aktiviti anak-anak kampung yang berada di kawasan taman...wahaha..
Apa lagi kalau bukan main mercun..bunga api
yang kecik-kecik ni main bunga api cukuplah...teruja tengok percikan bunga api macam malam merdeka
pose before balik kampung that day..haha..sempat lagi wooooo

2 comments on "Al-kisah MaLam raya..."

Nine on September 27, 2009 at 12:22 AM said...

Selamat Hari Raya Imz...
wah meriah nyer raya kat umah Imz..
Best tengok..:]]

imz jentayu on September 27, 2009 at 1:09 AM said...

Selamat Hari Raya Nine...
meriah ke?meh la jemput beraya ke umah...
haha...

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa