Monday, October 5, 2009

Pesta Tanglung IPG Perlis



Pada hari sabtu lepas,4 October 2009...
ada dua perkara penting terjadi dalam hidup Imz..
hehe...penting la sangat.

One of that,4/10 is my sister's birtday,

Kak Unie !!!
So,Imz ambil peluang ni nak wish u,
"Happy Birthday myLOVELY
sis...Kak Unie"
semoga panjang umur akakku..
jadi isteri dan mama yang mithali yar..
Imma sayang Kak Unie!!!
(tak tahan beb!!!)

K,next story lak sambutan Pesta Tanglung kat IPG kampus Perlis,Kangar.
My chinese classmate yang arrange this programme..
so,lets see the scenery..


sokongan padu beb dari penonton masa tengok persembahan
comey kan dak toncang merah tu???

antara persembahan drama yang menarik..
even dipersembahkan dalam bahasa Cina dan kami memang tak faham sepatah haram pun tapi boleh tergelak jugak lah...si Najihah lagi la..boleh cakap drama ni sedih..adooiiiii
mana dia belajar bahasa cina ntah..haha
persembahan tarian kipas dan ribbon..
best jugak..enjoy jela kan
peace!!!
inilah salah seorang penari tarian kipas tu...
comey kan amoi ni??dia budak junior Imz..


Chong Eee,cik mek molek dari Kelate ni...ngeee..
Dia satu batch dengan Imz jugak cuma kelas je lain,dia kelas Matematik A
Tinggi jugok mu ni Chong Eee???pendeknya aku!!!

Berseri-seri amoi kita ni.
Yan Yee dan Schu Chiam classmate Imz..dua-dua dah nak kahwin.
Si Peggy,classmate kesayangan Najihah dan Sarina...
Haaa...she's still single..siapa mau???hehe...

Last event,kita orang dapat tanglung...yihaaaaaa
syokkkk w0000

posing dengan Tanglung percuma
Alahai awat muka hang Raihan???hehe...seposen jek!
Kami amalkan '1 Malaysia'
wokehhh!!!!

2 comments:

Nine said...

Heppy Birthday Untuk Kak Imz...
Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki yer...:D

wahh meriah ek pesta tanglung kat maktab..

nak satu tanglung leh ? nak gantung kat bilik..hehe..gurau jer..Hikss..

imz jentayu said...

to nine:

tq 4 d wishes...
2 la meriah..nxt yr,mai naaa
blh...blh bla...haha..ke 9 nak kete dari McD..HUHUHU

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Monday, October 5, 2009

Pesta Tanglung IPG Perlis

Posted by imz at 7:13 AM


Pada hari sabtu lepas,4 October 2009...
ada dua perkara penting terjadi dalam hidup Imz..
hehe...penting la sangat.

One of that,4/10 is my sister's birtday,

Kak Unie !!!
So,Imz ambil peluang ni nak wish u,
"Happy Birthday myLOVELY
sis...Kak Unie"
semoga panjang umur akakku..
jadi isteri dan mama yang mithali yar..
Imma sayang Kak Unie!!!
(tak tahan beb!!!)

K,next story lak sambutan Pesta Tanglung kat IPG kampus Perlis,Kangar.
My chinese classmate yang arrange this programme..
so,lets see the scenery..


sokongan padu beb dari penonton masa tengok persembahan
comey kan dak toncang merah tu???

antara persembahan drama yang menarik..
even dipersembahkan dalam bahasa Cina dan kami memang tak faham sepatah haram pun tapi boleh tergelak jugak lah...si Najihah lagi la..boleh cakap drama ni sedih..adooiiiii
mana dia belajar bahasa cina ntah..haha
persembahan tarian kipas dan ribbon..
best jugak..enjoy jela kan
peace!!!
inilah salah seorang penari tarian kipas tu...
comey kan amoi ni??dia budak junior Imz..


Chong Eee,cik mek molek dari Kelate ni...ngeee..
Dia satu batch dengan Imz jugak cuma kelas je lain,dia kelas Matematik A
Tinggi jugok mu ni Chong Eee???pendeknya aku!!!

Berseri-seri amoi kita ni.
Yan Yee dan Schu Chiam classmate Imz..dua-dua dah nak kahwin.
Si Peggy,classmate kesayangan Najihah dan Sarina...
Haaa...she's still single..siapa mau???hehe...

Last event,kita orang dapat tanglung...yihaaaaaa
syokkkk w0000

posing dengan Tanglung percuma
Alahai awat muka hang Raihan???hehe...seposen jek!
Kami amalkan '1 Malaysia'
wokehhh!!!!

2 comments on "Pesta Tanglung IPG Perlis"

Nine on October 6, 2009 at 8:41 AM said...

Heppy Birthday Untuk Kak Imz...
Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki yer...:D

wahh meriah ek pesta tanglung kat maktab..

nak satu tanglung leh ? nak gantung kat bilik..hehe..gurau jer..Hikss..

imz jentayu on October 7, 2009 at 12:25 AM said...

to nine:

tq 4 d wishes...
2 la meriah..nxt yr,mai naaa
blh...blh bla...haha..ke 9 nak kete dari McD..HUHUHU

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa