Saturday, January 29, 2011

Cikgu di Perak

Assalamualaikum....
Akhirnya penantian Imz hampir sebulan,telah terjawab...Imz dah dapat tau penempatan untuk GSST bagi sekolah rendah.Perasaan Allah je tau macammana debarannya...sampaikan termimpi-mimpi.Mula-mula,mimpi dapat Johor..lepas tu,mimpi dapat Pahang pulak.Mau tak cuak....

Namun...segalanya terjawab bila akak Imz call KPM,dan Imz telah dipostingkan ke.....
PERAK !!!!!

Tak pernah terlintas Imz akan merantau lagi ke belah utara..haihh...dulu 5 tahun setengah Imz kat Perlis belajar.Tup-tup,mengajar pulak.....dapat Perak.emmm....rezeki Imz di bumi utara rupanya.hehe..lepas ni,nak belajar cakap Perak lah pulak!

Namun,dalam hati masih rasa terkilan sebab tak dapat KELANTAN,yela..niat nak jaga ma tapi tak kesampaian.emmm....kesian ma..ditinggalkan lagi.Nasib baik..Imz dapat tau myBFF Sarina dan Shafinaz pun dapat Perak.hehe......

Dan dukacitanya...budak lelaki 99% or semua dapat Sabah Sarawak...emm...tapi tak apelah,dorang boleh survive..chaiyok2 guyz!

Lapor diri pada 7 / 2 / 2011....ubah mood dari penganggur kepada Guru!



10 comments:

iekasub said...

wahh....tahniah cikguu! :D selamat menjalankan tugas! saya lambat lagi!huhu

imz said...

@ieka :

thx dear...hope so...selamat belajar

zEri sAfEerA said...

wah,,, bestnya dah dpt posting. tahniah sis :)

►AdamXis◄ said...

as salam...wow, tahniah...syukur alhamdulillah...selamat bertugas yer nanti....

LehaMY said...

tahniah cikgu ! semoga menjadi guru yang berdedikasi dan berwibawa ! heheheh :D

IxoR@ said...

tahniah...

perak belah mana? cameron highland ke?

hehehe...

p/s: best lagu kt belog ni.. sapa nyanyi?

imz said...

@zeri :
best lah jgk..hehe..thx dear

imz said...

@adam :

thx adam....insyaALLAH,imz cuba buat yg terbaik

imz said...

@Leha :

thx Leha...insyaALLAH,doakan yer..hehe

imz said...

@Ixora :

hehe....cameron?best jgk 2..xtau lagi dapat daerah mana.

lagu eren,sis...bestkan...

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Saturday, January 29, 2011

Cikgu di Perak

Posted by imz at 9:59 AM
Assalamualaikum....
Akhirnya penantian Imz hampir sebulan,telah terjawab...Imz dah dapat tau penempatan untuk GSST bagi sekolah rendah.Perasaan Allah je tau macammana debarannya...sampaikan termimpi-mimpi.Mula-mula,mimpi dapat Johor..lepas tu,mimpi dapat Pahang pulak.Mau tak cuak....

Namun...segalanya terjawab bila akak Imz call KPM,dan Imz telah dipostingkan ke.....
PERAK !!!!!

Tak pernah terlintas Imz akan merantau lagi ke belah utara..haihh...dulu 5 tahun setengah Imz kat Perlis belajar.Tup-tup,mengajar pulak.....dapat Perak.emmm....rezeki Imz di bumi utara rupanya.hehe..lepas ni,nak belajar cakap Perak lah pulak!

Namun,dalam hati masih rasa terkilan sebab tak dapat KELANTAN,yela..niat nak jaga ma tapi tak kesampaian.emmm....kesian ma..ditinggalkan lagi.Nasib baik..Imz dapat tau myBFF Sarina dan Shafinaz pun dapat Perak.hehe......

Dan dukacitanya...budak lelaki 99% or semua dapat Sabah Sarawak...emm...tapi tak apelah,dorang boleh survive..chaiyok2 guyz!

Lapor diri pada 7 / 2 / 2011....ubah mood dari penganggur kepada Guru!



10 comments on "Cikgu di Perak"

iekasub on January 29, 2011 at 10:58 AM said...

wahh....tahniah cikguu! :D selamat menjalankan tugas! saya lambat lagi!huhu

imz on January 29, 2011 at 11:03 AM said...

@ieka :

thx dear...hope so...selamat belajar

zEri sAfEerA on January 29, 2011 at 3:37 PM said...

wah,,, bestnya dah dpt posting. tahniah sis :)

►AdamXis◄ on January 29, 2011 at 9:03 PM said...

as salam...wow, tahniah...syukur alhamdulillah...selamat bertugas yer nanti....

LehaMY on January 29, 2011 at 11:35 PM said...

tahniah cikgu ! semoga menjadi guru yang berdedikasi dan berwibawa ! heheheh :D

IxoR@ on January 30, 2011 at 1:04 AM said...

tahniah...

perak belah mana? cameron highland ke?

hehehe...

p/s: best lagu kt belog ni.. sapa nyanyi?

imz on January 30, 2011 at 9:06 AM said...

@zeri :
best lah jgk..hehe..thx dear

imz on January 30, 2011 at 9:07 AM said...

@adam :

thx adam....insyaALLAH,imz cuba buat yg terbaik

imz on January 30, 2011 at 9:07 AM said...

@Leha :

thx Leha...insyaALLAH,doakan yer..hehe

imz on January 30, 2011 at 9:08 AM said...

@Ixora :

hehe....cameron?best jgk 2..xtau lagi dapat daerah mana.

lagu eren,sis...bestkan...

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa