Friday, January 1, 2010

Perjuangan belum selesai...

Perjuangan Imz masih belum selesai...chewaahhhh..ingat askar ke aper!
Hehe...actually,Imz dalam m00d yang agak sedih..huhu..bukan apa,kejap lagi dah nak balik kampus.
Bertolak pukul 8.30 pagi...emmmm...tumpang kawan Imz,Diana.
resah,gelisah...apa lagi eh?sedih tol nak tinggalkan Pasir Mas tercinta ni..dah tak boleh nak bermanja dengan ma lagi(entah-entah ma pun dah menyampah layan anak bongsu nyer ni)
Eheee....ala,ma confirm rindunya!

Before balik kampus,Imz make sure pergi ziarah pusara arwah abah dulu..rindu kat arwah tak payah ceritalah kan..tapi yang pergi tetap pergi.Cuma doa dan bacaan Al-Quran pengubat rindu untuk arwah abah..

Cerita 1 Januari 2010

Pergi Permata Hijrah,buat terapi mata..
Bagus r dia punya produk..Imz memang minat nak cuba..kalau boleh,tak nak dah pakai spek mata ni..huhu

Then,pergi Pantai Cahaya Bulan..cari batik..huhu..shopping time!
Thanks Kak Long belanja lagi..

Dah balik,kemas barang..online kejap..

Thats all for today

Goodbye Pasir Mas....

dalam fikiran : Dah fikir nak beli tiket balik kampung bulan Februari ni (gedikz tol nak balik)

2 comments:

IxoR@ said...

Selamat Tahun Baru 2010!

Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam...

:)

imz jentayu said...

to ixora:

Selamat Tahun Baru 2010...
hopefully sis...sis cepat2 dpt baby ehh..msti cumil..

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Friday, January 1, 2010

Perjuangan belum selesai...

Posted by imz at 9:34 AM
Perjuangan Imz masih belum selesai...chewaahhhh..ingat askar ke aper!
Hehe...actually,Imz dalam m00d yang agak sedih..huhu..bukan apa,kejap lagi dah nak balik kampus.
Bertolak pukul 8.30 pagi...emmmm...tumpang kawan Imz,Diana.
resah,gelisah...apa lagi eh?sedih tol nak tinggalkan Pasir Mas tercinta ni..dah tak boleh nak bermanja dengan ma lagi(entah-entah ma pun dah menyampah layan anak bongsu nyer ni)
Eheee....ala,ma confirm rindunya!

Before balik kampus,Imz make sure pergi ziarah pusara arwah abah dulu..rindu kat arwah tak payah ceritalah kan..tapi yang pergi tetap pergi.Cuma doa dan bacaan Al-Quran pengubat rindu untuk arwah abah..

Cerita 1 Januari 2010

Pergi Permata Hijrah,buat terapi mata..
Bagus r dia punya produk..Imz memang minat nak cuba..kalau boleh,tak nak dah pakai spek mata ni..huhu

Then,pergi Pantai Cahaya Bulan..cari batik..huhu..shopping time!
Thanks Kak Long belanja lagi..

Dah balik,kemas barang..online kejap..

Thats all for today

Goodbye Pasir Mas....

dalam fikiran : Dah fikir nak beli tiket balik kampung bulan Februari ni (gedikz tol nak balik)

2 comments on "Perjuangan belum selesai..."

IxoR@ on January 1, 2010 at 11:20 AM said...

Selamat Tahun Baru 2010!

Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam...

:)

imz jentayu on January 6, 2010 at 1:12 AM said...

to ixora:

Selamat Tahun Baru 2010...
hopefully sis...sis cepat2 dpt baby ehh..msti cumil..

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa