Tuesday, January 5, 2010

Jika Kau Ubah Fikiran...fikirkan aku yar!


Jika Kau Ubah Fikiran-Mila

Diriku sedar siapalah ku dimatamu
Hanya sebutir pasir di tempat kau berlabuh
Cukup disitu hasratku terkubur

Kau juga bilang
kau belum bersedia lagi
Untuk menganti pasangan dalam sanubari
Mungkin kerna masih rasa luka lama

Jika kau ubah fikiran
Aku kan sedia menanti
Jika kau perlukan teman
carilah disini

Jika kau ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan(saya,saya)
jika kau ubah fikiran

Aku kan serah segalanya oh kepadamu
Senang atau susah,aku tabah tuk menempuh
Tapi sayang hatimu belum terbuka

Aku maukan kamu
sungguh,benar dan jujur
Tapi sayang hatimu belum terbuka


0 comments:

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, January 5, 2010

Jika Kau Ubah Fikiran...fikirkan aku yar!

Posted by imz at 1:19 AM

Jika Kau Ubah Fikiran-Mila

Diriku sedar siapalah ku dimatamu
Hanya sebutir pasir di tempat kau berlabuh
Cukup disitu hasratku terkubur

Kau juga bilang
kau belum bersedia lagi
Untuk menganti pasangan dalam sanubari
Mungkin kerna masih rasa luka lama

Jika kau ubah fikiran
Aku kan sedia menanti
Jika kau perlukan teman
carilah disini

Jika kau ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan(saya,saya)
jika kau ubah fikiran

Aku kan serah segalanya oh kepadamu
Senang atau susah,aku tabah tuk menempuh
Tapi sayang hatimu belum terbuka

Aku maukan kamu
sungguh,benar dan jujur
Tapi sayang hatimu belum terbuka


0 comments on "Jika Kau Ubah Fikiran...fikirkan aku yar!"

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa