Thursday, August 20, 2009

i GoT FLu

salam guyz...
today my mood so suck...because why?i got the flu...
esok Jumaat dah balik kampung tercinta..so pihak asrama bagi arahan kosongkan bilik,kemas barang-barang.Semalam Imz kemas la sikit-sikit dulu apa yang patut.Macam biasa,main dengan habuk adalah pantang bagi Imz,penghidap sinus!

Tapi nak tak nak kenalah kemas jugak..bukan ada orang gaji nak tolong..huhu..bila dah berhabuk tu,mulalah hidung ni tak berhenti bersin.Sampai tidur malam la asyik bersin jer..ingatkan bangun pagi ni dah Ok,rupanya tak makin memudaratkan..
Pergi sekolah pagi ni dengan mood yang kurang seronok..sebab kepala dah sakit asyik bersin je.Nak buat kerja pun dah tak selesa..emmm...hari ini jugak orang pakai mask.Risau pulak berjangkit dekat budak-budak.

Balik dari Sekolah ajak Wee Kwan pergi Kangar.Imz pergi farmasi dapatkan ubat selsema+sinus dengan ubat sakit tekak..balik sekolah,lepas solat zohor terus telan ubat dan tidur.Harap-harap cepat sikit lega.Esok bus ke Pasir Mas pukul 9 malam,8jam jugak dalam bus..kena air-cond..takut lagi mudarat Imz punya selsema.Emmmmmmmmm....bila selsema nak senyum dekat orang pun tak feeling....
Doakan Imz cepat sembuh ehhh...
nanti tak adalah orang kata Imz combong..wakaka
see yaaaa

2 comments:

ezany said...

kena mkn ubat la kalau nak cpt sembuh tu.. hehe..

imz jentayu said...

tq..ubat 2 yg malas nk mkn...huhu

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Thursday, August 20, 2009

i GoT FLu

Posted by imz at 4:05 AM
salam guyz...
today my mood so suck...because why?i got the flu...
esok Jumaat dah balik kampung tercinta..so pihak asrama bagi arahan kosongkan bilik,kemas barang-barang.Semalam Imz kemas la sikit-sikit dulu apa yang patut.Macam biasa,main dengan habuk adalah pantang bagi Imz,penghidap sinus!

Tapi nak tak nak kenalah kemas jugak..bukan ada orang gaji nak tolong..huhu..bila dah berhabuk tu,mulalah hidung ni tak berhenti bersin.Sampai tidur malam la asyik bersin jer..ingatkan bangun pagi ni dah Ok,rupanya tak makin memudaratkan..
Pergi sekolah pagi ni dengan mood yang kurang seronok..sebab kepala dah sakit asyik bersin je.Nak buat kerja pun dah tak selesa..emmm...hari ini jugak orang pakai mask.Risau pulak berjangkit dekat budak-budak.

Balik dari Sekolah ajak Wee Kwan pergi Kangar.Imz pergi farmasi dapatkan ubat selsema+sinus dengan ubat sakit tekak..balik sekolah,lepas solat zohor terus telan ubat dan tidur.Harap-harap cepat sikit lega.Esok bus ke Pasir Mas pukul 9 malam,8jam jugak dalam bus..kena air-cond..takut lagi mudarat Imz punya selsema.Emmmmmmmmm....bila selsema nak senyum dekat orang pun tak feeling....
Doakan Imz cepat sembuh ehhh...
nanti tak adalah orang kata Imz combong..wakaka
see yaaaa

2 comments on "i GoT FLu"

ezany on August 20, 2009 at 10:53 AM said...

kena mkn ubat la kalau nak cpt sembuh tu.. hehe..

imz jentayu on August 27, 2009 at 9:39 AM said...

tq..ubat 2 yg malas nk mkn...huhu

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa