Saturday, August 15, 2009

Hari Ini Sabtu...

salam guyz...
macammana hari minggu kamu ehh?best x?
imz mulakan hari ini dengan sebaik mungkin kot..hehe...pagi-pagi lagi,seawal pukul 5 pagi dah dikejutkan oleh someone..awalkan?hehe..nak buat macammana tempat dia siang cepat daripada kita.huhu...tapi imz ambil masa nak jawab sebab segan kalau dia dengar suara kita baru bangun tidur..berkarat sehhh..dalam pukul 6 baru angkat phone.hehe...sorry wak!

hari ini kena pergi sekolah sebab ada perkhemahan..kami cikgu praktikum diminta hadir pada pukul 2 petang.Masa itu murid-murid tahun 4 dan 5 nak jalankan aktiviti explorace.Agak huru-hara lah jugak explorace tu..sebab diaorang tak banyak pengalaman nak main macammana.hehe...tapi xpela sayang,asal korang happy!!!

dalam pukul 4 kita orang dah balik..itu jela aktiviti hari ni..
esok?

Najihah ajak pergi Bukit Ayer pagi esok...untuk mandi-manda.
should i follow?tak sure lagi...
tengok lah macammana esok
harus dipikirin dulu....
emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2 comments:

ezany said...

explorace tu.. besh2..

imz jentayu said...

hehe..besh2...jum2 ezany join

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Saturday, August 15, 2009

Hari Ini Sabtu...

Posted by imz at 7:14 AM
salam guyz...
macammana hari minggu kamu ehh?best x?
imz mulakan hari ini dengan sebaik mungkin kot..hehe...pagi-pagi lagi,seawal pukul 5 pagi dah dikejutkan oleh someone..awalkan?hehe..nak buat macammana tempat dia siang cepat daripada kita.huhu...tapi imz ambil masa nak jawab sebab segan kalau dia dengar suara kita baru bangun tidur..berkarat sehhh..dalam pukul 6 baru angkat phone.hehe...sorry wak!

hari ini kena pergi sekolah sebab ada perkhemahan..kami cikgu praktikum diminta hadir pada pukul 2 petang.Masa itu murid-murid tahun 4 dan 5 nak jalankan aktiviti explorace.Agak huru-hara lah jugak explorace tu..sebab diaorang tak banyak pengalaman nak main macammana.hehe...tapi xpela sayang,asal korang happy!!!

dalam pukul 4 kita orang dah balik..itu jela aktiviti hari ni..
esok?

Najihah ajak pergi Bukit Ayer pagi esok...untuk mandi-manda.
should i follow?tak sure lagi...
tengok lah macammana esok
harus dipikirin dulu....
emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2 comments on "Hari Ini Sabtu..."

ezany on August 15, 2009 at 6:17 PM said...

explorace tu.. besh2..

imz jentayu on August 16, 2009 at 6:33 AM said...

hehe..besh2...jum2 ezany join

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa