Monday, August 10, 2009

about last day....

salam guys...

amacam semalam?monday blues kan bak kata IXORA...huhu...yes,so bluesssss..hehe..semalam imz kena observe dengan lecturer dan guru pembimbing,cuak giler..budak-budak 4C tu pulak buat hal,dorang bising macam kat pasar malam...sakit tekak imz menjerit,dorang diam sekejap je..then bising balik.hati sape tak luluh?uwaaaaaaaaaaaaa....tapi nasib baik lecturer dan guru pembimbing faham.harap2 markah elok lah...amin...

4 comments:

IxoR@ said...

Semalam..Isnin blues...Harini Selasa, blues lagi la....adoi...susah mcm nih!!

imz jentayu said...

hari2 blues...jumaat jer tak..sebab sabtu holiday.kn,kn?hehe

ezany said...

payah gak jd cikgu ni klu kena jerit2 ek.. hehe.. tp jd cikgu ni tugas yg mulia.. :)

imz jentayu said...

tau xpe..sore bolehhh pecah..hehe..emmm,insyaALLAH..doakan imz yer..peace!

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Monday, August 10, 2009

about last day....

Posted by imz at 8:06 PM
salam guys...

amacam semalam?monday blues kan bak kata IXORA...huhu...yes,so bluesssss..hehe..semalam imz kena observe dengan lecturer dan guru pembimbing,cuak giler..budak-budak 4C tu pulak buat hal,dorang bising macam kat pasar malam...sakit tekak imz menjerit,dorang diam sekejap je..then bising balik.hati sape tak luluh?uwaaaaaaaaaaaaa....tapi nasib baik lecturer dan guru pembimbing faham.harap2 markah elok lah...amin...

4 comments on "about last day...."

IxoR@ on August 10, 2009 at 10:34 PM said...

Semalam..Isnin blues...Harini Selasa, blues lagi la....adoi...susah mcm nih!!

imz jentayu on August 11, 2009 at 5:13 AM said...

hari2 blues...jumaat jer tak..sebab sabtu holiday.kn,kn?hehe

ezany on August 11, 2009 at 8:22 PM said...

payah gak jd cikgu ni klu kena jerit2 ek.. hehe.. tp jd cikgu ni tugas yg mulia.. :)

imz jentayu on August 12, 2009 at 8:10 AM said...

tau xpe..sore bolehhh pecah..hehe..emmm,insyaALLAH..doakan imz yer..peace!

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa