Tuesday, June 1, 2010

Kelahiran Satu Anugerah

Alhamdullilah,
kelahiran adalah satu anugerah dari ILAHI...
rezeki yang ALLAH berikan dan satu amanah buat ibu bapa
untuk menjaga dan membimbing anak mereka..

Seminggu lepas,keluarga Imz menerima satu lagi kehadiran ahli keluarga baru iaitu
Wan Muhammad Hakim,cahaya mata akak keempat,Noni
tahniah buat Kak Noni dan Abe Wea atas kelahiran ini..

kira Akim ni cucu ke 13 buat abah dan ma..ramai tu
ChekShu duk mengira anak saudara jer ni..hehe
wajah Akim selepas beberapa hari dilahirkan di dunia yang penuh pancaroba ini..
semoga dia bakal menjalani hidup ini dengan penuh kebijaksanaan..amin
mmuuahhh...sayang Akim...ikhlas dari ChekShu ye,babe
Aleesya,satu-satunya kakak Akim...sayang kakak buat adik...
Ini Wan Muhammad Hariz,abang kedua Akim...haaa...kecik-kecik dah jadi abang kan?
Payish(nama manja) ni belum cukup setahun lagi..hehe..tapi dah ada adik..kesian dia..tak sempat nak bermanja,dapat baby lagi..tak apelah sayang,mesti cepat matang..hehe


Ibaad pulak,sebulan lagi akan mendapat pangkat abang jugak bila ummi dia bersalin..
Ibaad pun belum cukup setahun..ummi dia dah nak bersalin lagi..
haiii...murah sungguh rezeki akak-akak Imz ni..
kami tumpang gembira jela..menunggu kelahiran anak saudara ke-14 pulak..

semoga segalanya selamat..amin


6 comments:

peaNut said...

msti best dpt main2 n baby baru..hikhik..anyway,,salam kenal ye...i'll follow u..singgah la kat blog peanut nnti...
http://missbean88.blogspot.com

+akufobia+ said...

ramainya.selamat melahirkan kat semua akakakak kau.

Imz Jentayu said...

to peanut :

best la gak..ngee..ok,thanks dear

Imz Jentayu said...

to akufobia:

ngee...thanks gak fobia

+akufobia+ said...

welcome.esok buat sendiri pula.err.

Imz Jentayu said...

to fobia :

haha...lambat lagi kot

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, June 1, 2010

Kelahiran Satu Anugerah

Posted by imz at 12:23 AM
Alhamdullilah,
kelahiran adalah satu anugerah dari ILAHI...
rezeki yang ALLAH berikan dan satu amanah buat ibu bapa
untuk menjaga dan membimbing anak mereka..

Seminggu lepas,keluarga Imz menerima satu lagi kehadiran ahli keluarga baru iaitu
Wan Muhammad Hakim,cahaya mata akak keempat,Noni
tahniah buat Kak Noni dan Abe Wea atas kelahiran ini..

kira Akim ni cucu ke 13 buat abah dan ma..ramai tu
ChekShu duk mengira anak saudara jer ni..hehe
wajah Akim selepas beberapa hari dilahirkan di dunia yang penuh pancaroba ini..
semoga dia bakal menjalani hidup ini dengan penuh kebijaksanaan..amin
mmuuahhh...sayang Akim...ikhlas dari ChekShu ye,babe
Aleesya,satu-satunya kakak Akim...sayang kakak buat adik...
Ini Wan Muhammad Hariz,abang kedua Akim...haaa...kecik-kecik dah jadi abang kan?
Payish(nama manja) ni belum cukup setahun lagi..hehe..tapi dah ada adik..kesian dia..tak sempat nak bermanja,dapat baby lagi..tak apelah sayang,mesti cepat matang..hehe


Ibaad pulak,sebulan lagi akan mendapat pangkat abang jugak bila ummi dia bersalin..
Ibaad pun belum cukup setahun..ummi dia dah nak bersalin lagi..
haiii...murah sungguh rezeki akak-akak Imz ni..
kami tumpang gembira jela..menunggu kelahiran anak saudara ke-14 pulak..

semoga segalanya selamat..amin


6 comments on "Kelahiran Satu Anugerah"

peaNut on June 1, 2010 at 10:09 AM said...

msti best dpt main2 n baby baru..hikhik..anyway,,salam kenal ye...i'll follow u..singgah la kat blog peanut nnti...
http://missbean88.blogspot.com

+akufobia+ on June 1, 2010 at 7:28 PM said...

ramainya.selamat melahirkan kat semua akakakak kau.

Imz Jentayu on June 1, 2010 at 10:58 PM said...

to peanut :

best la gak..ngee..ok,thanks dear

Imz Jentayu on June 1, 2010 at 10:59 PM said...

to akufobia:

ngee...thanks gak fobia

+akufobia+ on June 3, 2010 at 12:44 AM said...

welcome.esok buat sendiri pula.err.

Imz Jentayu on June 3, 2010 at 6:57 AM said...

to fobia :

haha...lambat lagi kot

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa