Sunday, May 30, 2010

Semester 7 melabuhkan tirainya

Hari berganti hari..
semester berganti semester..
kehidupan sebagai pelajar tak pernah lari dengan perkataan semester..

sudah masuk tahun ke 4 Imz jadi guru pelatih di IPG,Perlis,banyak pahit manis yang Imz dan kawan-kawan lalui....gaduh,mesra,masam muka,gelak tawa semua di rasai..
itulah kehidupan kan,ada asam garamnya.Barulah sedap!

Sekarang sudah berakhir semester 7,tinggal lagi 1 semester untuk Imz tamatkan pengajian selama 5 tahun 1/2 ni..lama tu babe!

Semester 7,Imz exam untuk 2 paper je..alhamdullilah semuanya berjalan dengan baik,harap-harap keputusan tak lah menghampakan Imz..amin..

habis je exam,esoknya my bestie,Sarina ajak keluar jalan-jalan..release tension..
pergi Kuala Perlis..makan-makan sambil menikmati udara laut yang segar bugar..hehe..ada hiperbola disitu!
lepak di batu-batu yang menjadi tembok di Kuala Perlis
tempat lepak yang wajib di Perlis ni...
we love each other...hope persahabatan 5 tahun setengah ni berkekalan..kan Ina???
amin...orang tau kamu sayang orang...wakaka...takut eman jeles jer..
shoot....
ngidam nak jadi model ni...hehe
makanan ringan yang femes ni..lok chin..pernah rasa tak?
sedap tau...try nanti yer...
sambung shoot babe...
stand for each others..kau ada bila aku ada..ecehceh...

Ya ALLAH,berkatilah perkenalan dan persahabatan kami...

goodbye semester 7....
izinkan kami meneruskan perjalanan dan perjuangan ke semester terakhir..
amin


4 comments:

Bert said...

rindunya LOK CING...rindu gak kat kole perlis

Imz Jentayu said...

to bert :

rindu ekk...meh la perlis..ngee

Fiza Notty said...

ok2.. jgn buat sy jeles.. ap itu lok cing???

Imz Jentayu said...

to fiza:

jeles napenya?hehe...org perlis kah?sejns mknan ala2 steamboat..tp digoreng atau dibakar..sedap.cubalah rasa

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 30, 2010

Semester 7 melabuhkan tirainya

Posted by imz at 12:40 AM
Hari berganti hari..
semester berganti semester..
kehidupan sebagai pelajar tak pernah lari dengan perkataan semester..

sudah masuk tahun ke 4 Imz jadi guru pelatih di IPG,Perlis,banyak pahit manis yang Imz dan kawan-kawan lalui....gaduh,mesra,masam muka,gelak tawa semua di rasai..
itulah kehidupan kan,ada asam garamnya.Barulah sedap!

Sekarang sudah berakhir semester 7,tinggal lagi 1 semester untuk Imz tamatkan pengajian selama 5 tahun 1/2 ni..lama tu babe!

Semester 7,Imz exam untuk 2 paper je..alhamdullilah semuanya berjalan dengan baik,harap-harap keputusan tak lah menghampakan Imz..amin..

habis je exam,esoknya my bestie,Sarina ajak keluar jalan-jalan..release tension..
pergi Kuala Perlis..makan-makan sambil menikmati udara laut yang segar bugar..hehe..ada hiperbola disitu!
lepak di batu-batu yang menjadi tembok di Kuala Perlis
tempat lepak yang wajib di Perlis ni...
we love each other...hope persahabatan 5 tahun setengah ni berkekalan..kan Ina???
amin...orang tau kamu sayang orang...wakaka...takut eman jeles jer..
shoot....
ngidam nak jadi model ni...hehe
makanan ringan yang femes ni..lok chin..pernah rasa tak?
sedap tau...try nanti yer...
sambung shoot babe...
stand for each others..kau ada bila aku ada..ecehceh...

Ya ALLAH,berkatilah perkenalan dan persahabatan kami...

goodbye semester 7....
izinkan kami meneruskan perjalanan dan perjuangan ke semester terakhir..
amin


4 comments on "Semester 7 melabuhkan tirainya"

Bert on May 30, 2010 at 1:59 AM said...

rindunya LOK CING...rindu gak kat kole perlis

Imz Jentayu on May 30, 2010 at 6:46 AM said...

to bert :

rindu ekk...meh la perlis..ngee

Fiza Notty on May 30, 2010 at 9:32 AM said...

ok2.. jgn buat sy jeles.. ap itu lok cing???

Imz Jentayu on May 30, 2010 at 9:53 PM said...

to fiza:

jeles napenya?hehe...org perlis kah?sejns mknan ala2 steamboat..tp digoreng atau dibakar..sedap.cubalah rasa

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa