Monday, October 4, 2010

Aja-aja Fighting Imz !

sepi malam ditemani bunyi keyboard rumate yang bernada.asyik dia dengan game dan aku mula mengelamun.rasa hati yang semakin gelisah,resah menanti debaran pembentangan research pada hari rabu (6/10/10).ye,hari esok..menghitung detik.ahhh...debaran yang sukar diucap.doa dari keluarga tercinta,teman tersayang dan insan yang dikasihi diharap mampu membantu perjalanan hari yang akan tiba.aku bukan sendiri,aku ditemani insan-insan yang tersayang,sokongan mereka bagai senjata terbaik untukku harungi cabaran hidup.terima kasih...

Imz,aku yakin kau mampu...
Imz,aku yakin kau kuat...
Imz,aku percaya kau bisa...

guyz,
6/10/10(rabu) : Imz akan melalui fasa penting dalam arus pelajaran,menjalankan pembentangan research(viva) di depan supervisor dan pensyarah penilai.

doakan Imz dapat laksanakan dengan sebaik mungkin...thanks...sayang kamu !


1 comments:

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Monday, October 4, 2010

Aja-aja Fighting Imz !

Posted by imz at 11:54 AM
sepi malam ditemani bunyi keyboard rumate yang bernada.asyik dia dengan game dan aku mula mengelamun.rasa hati yang semakin gelisah,resah menanti debaran pembentangan research pada hari rabu (6/10/10).ye,hari esok..menghitung detik.ahhh...debaran yang sukar diucap.doa dari keluarga tercinta,teman tersayang dan insan yang dikasihi diharap mampu membantu perjalanan hari yang akan tiba.aku bukan sendiri,aku ditemani insan-insan yang tersayang,sokongan mereka bagai senjata terbaik untukku harungi cabaran hidup.terima kasih...

Imz,aku yakin kau mampu...
Imz,aku yakin kau kuat...
Imz,aku percaya kau bisa...

guyz,
6/10/10(rabu) : Imz akan melalui fasa penting dalam arus pelajaran,menjalankan pembentangan research(viva) di depan supervisor dan pensyarah penilai.

doakan Imz dapat laksanakan dengan sebaik mungkin...thanks...sayang kamu !


Click C.I.N.T.A

asasa