Tuesday, February 2, 2010

Ya,saya Cikgu Praktikum!


Salam Guyz..


Imz sekarang tengah menjalani praktikum fasa 3/2010 kat sekolah area Arau,Perlis selama 3 bulan.Berdua je dengan Han Wee Kwan(lelaki Ok!)


Kali ni kena ajar Matematik untuk 8 waktu dan Bahasa Inggeris 2 waktu.

Ok la kan??


Mula-mula datang rasa macam janggal jugak,yela nak kena senyum memanjang dengan cikgu-cikgu.Bina rapo (hubungan) yang baik dengan warga sekolah...cehhh..habis manis dah saya ni.


Dah masuk 3 hari kat sini,jadual masih belum dapat.Asyik ganti kelas jela..so,agak bosan!

Wifi pulak tak ade..so,kena online kat Bilik IT...huhu..

Sambil praktikum,kena siapkan proposal Action Research pulak.Ada orang nak bantu???

Imz alu-alukan sangat...


so guyz,doakan Imz ok untuk praktikum kali ni.


p/s : sedih giler sebab my lappy rosak balik....hukhukhuk..masa cuti elok,dah praktikum rosak balik..tensionnyerrrrrr

4 comments:

Dak Wan said...

Lappy rosak naper eh?

imz jentayu said...

dak wan :

xtau la..main pakai je.da xleh bkak,rosak la 2

Ir. hydir said...

ooo .. cikgu rupanya ..
selamat berpraktikum .. lesson planning jgn lupa n update tiap2 hari :)

imz jentayu said...

ir hydir :

iye,cikgu...
thanks yer..ok,no hal

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, February 2, 2010

Ya,saya Cikgu Praktikum!

Posted by imz at 7:21 PM

Salam Guyz..


Imz sekarang tengah menjalani praktikum fasa 3/2010 kat sekolah area Arau,Perlis selama 3 bulan.Berdua je dengan Han Wee Kwan(lelaki Ok!)


Kali ni kena ajar Matematik untuk 8 waktu dan Bahasa Inggeris 2 waktu.

Ok la kan??


Mula-mula datang rasa macam janggal jugak,yela nak kena senyum memanjang dengan cikgu-cikgu.Bina rapo (hubungan) yang baik dengan warga sekolah...cehhh..habis manis dah saya ni.


Dah masuk 3 hari kat sini,jadual masih belum dapat.Asyik ganti kelas jela..so,agak bosan!

Wifi pulak tak ade..so,kena online kat Bilik IT...huhu..

Sambil praktikum,kena siapkan proposal Action Research pulak.Ada orang nak bantu???

Imz alu-alukan sangat...


so guyz,doakan Imz ok untuk praktikum kali ni.


p/s : sedih giler sebab my lappy rosak balik....hukhukhuk..masa cuti elok,dah praktikum rosak balik..tensionnyerrrrrr

4 comments on "Ya,saya Cikgu Praktikum!"

Dak Wan on February 4, 2010 at 8:04 PM said...

Lappy rosak naper eh?

imz jentayu on February 9, 2010 at 6:48 PM said...

dak wan :

xtau la..main pakai je.da xleh bkak,rosak la 2

Ir. hydir on February 11, 2010 at 5:38 AM said...

ooo .. cikgu rupanya ..
selamat berpraktikum .. lesson planning jgn lupa n update tiap2 hari :)

imz jentayu on February 11, 2010 at 5:57 PM said...

ir hydir :

iye,cikgu...
thanks yer..ok,no hal

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa