Sunday, May 20, 2012

i ♥ u

Lirik I Love You- Najwa Latif

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,


I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you


Mungkin kita tak bersama itu takdirNya,
Tak mengapa asal kau bahagia

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you





Kata Imz :


Dari mood Hari Guru..Imz nak tukar ke mood cinta lah pulak..wahhh..jauh terpesong kot.hehe..Kadang-kadang lagu ni boleh mengambarkan perasaan kita tanpa perlu kita berkata-kata.Wahhh...Dr Love lah pulak.Hohohoho..sebab itu Imz labelkan bahagian lagu ni sebagai Alunan Suara Hati kerna kadang-kadang ia memang mengambarkan suara hati Imz..chewaaahhh...mengade-ngade betul lah! 


Korang layan jela lagu ni ok....anyway, lagu-lagu Najwa Latif semakin menarik minat Imz untuk terus mendengarnya..


 I'm sorry if i miss you...

0 comments:

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 20, 2012

i ♥ u

Posted by imz at 7:01 AM
Lirik I Love You- Najwa Latif

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,


I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you


Mungkin kita tak bersama itu takdirNya,
Tak mengapa asal kau bahagia

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you





Kata Imz :


Dari mood Hari Guru..Imz nak tukar ke mood cinta lah pulak..wahhh..jauh terpesong kot.hehe..Kadang-kadang lagu ni boleh mengambarkan perasaan kita tanpa perlu kita berkata-kata.Wahhh...Dr Love lah pulak.Hohohoho..sebab itu Imz labelkan bahagian lagu ni sebagai Alunan Suara Hati kerna kadang-kadang ia memang mengambarkan suara hati Imz..chewaaahhh...mengade-ngade betul lah! 


Korang layan jela lagu ni ok....anyway, lagu-lagu Najwa Latif semakin menarik minat Imz untuk terus mendengarnya..


 I'm sorry if i miss you...

0 comments on "i ♥ u"

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa