Wednesday, August 25, 2010

Lirik 150 Juta Kali

gambar fynn jamal

Lirik lagu 150 juta oleh Fynn Jamal :

Untuk kali ke seratus lima puluh juta
mereka tanyakan engkau soalan yang sama
"hei kenapa kau masih lagi mahu kan dia?"
"apa kau buta?apa kau pura-pura suka?"

Di seratus lima puluh juta kali itu
di depan semua engkau tarik tangan aku
yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu,
sambil ketawa engkau bilang satu persatu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"tapi dia nangis tonton cerita korea"
"dia mungkin keras bila bersuara"
"tapi dia jelas jujur apa adanya"

Aku lagi kenal dia

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
aku pesan padamu apa yang bakal jadi
"engkau dan aku mungkin ada tidak serasi"
"kau sangat manis,aku ini pula dawai besi"

Di setiap seratus lima puluh jutanya
aku pun dalam hati semacam tak percaya
apa kau lihat padaku, jujurkan saja
terus kau cubit daguku sambil berkata

"Sayang mungkin baran tak kira masa"
"tapi sayang tahan kalau salahnya saya"
"sayang mungkin saja keras kepala"
"tapi sayang manja bila kita berdua"

Saya kenal sayang saya

Buat apa dicerita bahagia kita rasa
biar tidak dipercaya, peduli orang kata
baju ronyok tak apa asal pakai selesa
berkilau tak bermakna kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
tapi bisa nangis semata demi senja
suaraku keras tak berbahasa
kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
mana boleh tahan angin cemburu buta
dan aku sengaja tunjuk keras kepala
aku punya manja kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua

n0te Imz : * love this song so much....sempoi + penuh makna beb.dapat tau lagu ni lepas tengok video dari awek bertudung,hana zatie yang cun manis tu....suka giler tengok dia main gitar sambil nyanyi lagu ni.to hana zatie ,u berbakat dear...kawan i pun rasa jatuh hati tengok you...hehe..so,enjoy tis song when u came to my blog..yezzaaaa


0 comments:

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Wednesday, August 25, 2010

Lirik 150 Juta Kali

Posted by imz at 12:07 AM
gambar fynn jamal

Lirik lagu 150 juta oleh Fynn Jamal :

Untuk kali ke seratus lima puluh juta
mereka tanyakan engkau soalan yang sama
"hei kenapa kau masih lagi mahu kan dia?"
"apa kau buta?apa kau pura-pura suka?"

Di seratus lima puluh juta kali itu
di depan semua engkau tarik tangan aku
yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu,
sambil ketawa engkau bilang satu persatu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"tapi dia nangis tonton cerita korea"
"dia mungkin keras bila bersuara"
"tapi dia jelas jujur apa adanya"

Aku lagi kenal dia

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
aku pesan padamu apa yang bakal jadi
"engkau dan aku mungkin ada tidak serasi"
"kau sangat manis,aku ini pula dawai besi"

Di setiap seratus lima puluh jutanya
aku pun dalam hati semacam tak percaya
apa kau lihat padaku, jujurkan saja
terus kau cubit daguku sambil berkata

"Sayang mungkin baran tak kira masa"
"tapi sayang tahan kalau salahnya saya"
"sayang mungkin saja keras kepala"
"tapi sayang manja bila kita berdua"

Saya kenal sayang saya

Buat apa dicerita bahagia kita rasa
biar tidak dipercaya, peduli orang kata
baju ronyok tak apa asal pakai selesa
berkilau tak bermakna kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
tapi bisa nangis semata demi senja
suaraku keras tak berbahasa
kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
mana boleh tahan angin cemburu buta
dan aku sengaja tunjuk keras kepala
aku punya manja kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua

n0te Imz : * love this song so much....sempoi + penuh makna beb.dapat tau lagu ni lepas tengok video dari awek bertudung,hana zatie yang cun manis tu....suka giler tengok dia main gitar sambil nyanyi lagu ni.to hana zatie ,u berbakat dear...kawan i pun rasa jatuh hati tengok you...hehe..so,enjoy tis song when u came to my blog..yezzaaaa


0 comments on "Lirik 150 Juta Kali"

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa