Wednesday, April 21, 2010

Aqeef Syaazrel bercanda di tepian pantai


Bercanda di tepian pantai,
kita bersama beradu asmaraaaaaa
kita berduaaaa..

haaaaa....gitu!
Kali ni bercanda dengan hero-hero Imz yang macho lagi ngetoppp..
kat Pantai Melawi,Kelantan..
Tau ke?tak tau..tengok peta..huahuahua
hero yang paling handsome,Aqeel Syaazrel..dah la handsome,bawak basikal bukan main laju.
tak pandang depan pun..haaa..itulah hebatnya dia!

hero-hero yang macho yang berposing sakan di tepi pantai

invisible boy...syaariz..yang posing jeling-jeling tu,Syaamil dan kawan dia.
Ibaad tersenyum sakan tu..sukalah tu dapat kena angin pantai.Aisy buat muka seposen bila abang Hazim nya peluk..ngeee
happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to you Aqeef..
happy birthday to you..

hero ChekShu,Aqeef Syaazrel dah berusia 3 tahun ni..

amboi Aqeef makan kek dah tak tengok kamera..Aisy kalau dah nampak kamera,
posing dia memang kalahkan ChekShu da..
banyak-banyak hero,Aqeef jugak yang sopan..tengok tu,abang-abangnya tak pakai baju.
dia pulak terpampang besar nama kat jersi merahnya..kecik-kecik dah minat bola.
mandi-manda time !!!
hero-hero ni memang gunakan sepenuh tenaga untuk mandi laut la..
jangan ingat Aqeef takut air..dia boleh pergi tempat dalam kalau dibiarkan sorang-sorang.
Aisy lak asyik nak berkepit dengan ChekShu je..takut sangat!
Ibaad dah muka cuak tu...dia pun tak biasa dengan air laut lagi..nervous ye sayang..hehe
asal muka Imz macam tu?aiyaaaaa....hilang ayu gue..hehe
uda dan dara melihat masa depan..ngeee
bajet Top 3 la katakan...hero-hero yang glamor kat Pasir Mas la konon.
Piiiraaahhhh....hehe
Syaariz memang ada gaya jugak...tak kalah ni...
si comel Aisy...tersenyum je tengok nama dia kat pasir pantai..

the last one...Imma,my nickname kat hometown..

Actually kita orang sewa chalet kat Pantai Melawi,Kelantan
semata-mata nak sambut Birthday Aqeef ke 3 tahun.

So to my hero,Aqeef Syaazrel..
ChekShu harap Aqeef boleh jadi lelaki yang berguna untuk keluarga dan tanah air kita.
Cheeewaaaahhhh...hehe

Love you,Aqeef !!!


0 comments:

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Wednesday, April 21, 2010

Aqeef Syaazrel bercanda di tepian pantai

Posted by imz at 9:17 AM

Bercanda di tepian pantai,
kita bersama beradu asmaraaaaaa
kita berduaaaa..

haaaaa....gitu!
Kali ni bercanda dengan hero-hero Imz yang macho lagi ngetoppp..
kat Pantai Melawi,Kelantan..
Tau ke?tak tau..tengok peta..huahuahua
hero yang paling handsome,Aqeel Syaazrel..dah la handsome,bawak basikal bukan main laju.
tak pandang depan pun..haaa..itulah hebatnya dia!

hero-hero yang macho yang berposing sakan di tepi pantai

invisible boy...syaariz..yang posing jeling-jeling tu,Syaamil dan kawan dia.
Ibaad tersenyum sakan tu..sukalah tu dapat kena angin pantai.Aisy buat muka seposen bila abang Hazim nya peluk..ngeee
happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to you Aqeef..
happy birthday to you..

hero ChekShu,Aqeef Syaazrel dah berusia 3 tahun ni..

amboi Aqeef makan kek dah tak tengok kamera..Aisy kalau dah nampak kamera,
posing dia memang kalahkan ChekShu da..
banyak-banyak hero,Aqeef jugak yang sopan..tengok tu,abang-abangnya tak pakai baju.
dia pulak terpampang besar nama kat jersi merahnya..kecik-kecik dah minat bola.
mandi-manda time !!!
hero-hero ni memang gunakan sepenuh tenaga untuk mandi laut la..
jangan ingat Aqeef takut air..dia boleh pergi tempat dalam kalau dibiarkan sorang-sorang.
Aisy lak asyik nak berkepit dengan ChekShu je..takut sangat!
Ibaad dah muka cuak tu...dia pun tak biasa dengan air laut lagi..nervous ye sayang..hehe
asal muka Imz macam tu?aiyaaaaa....hilang ayu gue..hehe
uda dan dara melihat masa depan..ngeee
bajet Top 3 la katakan...hero-hero yang glamor kat Pasir Mas la konon.
Piiiraaahhhh....hehe
Syaariz memang ada gaya jugak...tak kalah ni...
si comel Aisy...tersenyum je tengok nama dia kat pasir pantai..

the last one...Imma,my nickname kat hometown..

Actually kita orang sewa chalet kat Pantai Melawi,Kelantan
semata-mata nak sambut Birthday Aqeef ke 3 tahun.

So to my hero,Aqeef Syaazrel..
ChekShu harap Aqeef boleh jadi lelaki yang berguna untuk keluarga dan tanah air kita.
Cheeewaaaahhhh...hehe

Love you,Aqeef !!!


0 comments on "Aqeef Syaazrel bercanda di tepian pantai"

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa