Thursday, December 10, 2009

Santai 10 Dec 2009

Khamis..
Petang,Kak Long ajak pergi jalan-jalan kat Putrajaya..saja bawak Iman dan Khayla yang dah bosan kat rumah(ChekShu dia yang paling bosannn)

So apalagi,shooting la sikit-sikit..view dah cantik,rugilah kalau tak pose.
Jambatan Sri Wawasan ni cun giler kan..
sejak ada blog..setiap moment nak snap..
nak tunjuk apa entah...wateva la imma!
going back..datang kejap dah la..
ayoyoyo....sempat lagi tu..
Iman tak sporting hari ni..tengok kamera pun tak nak..

1 comments:

imz jentayu said...

sempat tengok shooting..Ery Putra berlakon..ngee

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Thursday, December 10, 2009

Santai 10 Dec 2009

Posted by imz at 9:04 AM
Khamis..
Petang,Kak Long ajak pergi jalan-jalan kat Putrajaya..saja bawak Iman dan Khayla yang dah bosan kat rumah(ChekShu dia yang paling bosannn)

So apalagi,shooting la sikit-sikit..view dah cantik,rugilah kalau tak pose.
Jambatan Sri Wawasan ni cun giler kan..
sejak ada blog..setiap moment nak snap..
nak tunjuk apa entah...wateva la imma!
going back..datang kejap dah la..
ayoyoyo....sempat lagi tu..
Iman tak sporting hari ni..tengok kamera pun tak nak..

1 comments on "Santai 10 Dec 2009"

imz jentayu on December 10, 2009 at 11:02 AM said...

sempat tengok shooting..Ery Putra berlakon..ngee

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa