Friday, March 12, 2010

Selamat Malam sayang...

Lirik Lagu Faizal Tahir - Selamat Malam

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku


kata hati :

sweet banget lagu ni...tak ada sape-sape nak dedicate tok Imz ke?hehe..suara faizal tahir memang buat Imz tangkap cintan lah..suara je ok,tuan dia tak sebab dah anak 3..kalo bujang lagi,nak jugak!!! hehe...

so siapa rasa dia 'kesayangan' Imz..Imz dedicate tis song to you dear..hehe..my family,frenz and u,u,u......
nape jiwang lak malam ni?tengah layan lagu jiwang..so,mood Imz kearah itu...harap maaf jika tergedikz sikit..huhu

2 comments:

Pije. said...

i suke lagu ni weh!
tiap kali nak sampai tempat kerja je mesti lagu ni kuar.
tepaksa masuk opis lambat.
hahaha

Imz Jentayu said...

to pije:
i pun suke...kita sama2 suke la weh...
hehe...yeke?wahhh...hebatnya u ketagih lagu ni..
i layan waktu sebelum tido malam je.haha

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Friday, March 12, 2010

Selamat Malam sayang...

Posted by imz at 6:35 AM
Lirik Lagu Faizal Tahir - Selamat Malam

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku


kata hati :

sweet banget lagu ni...tak ada sape-sape nak dedicate tok Imz ke?hehe..suara faizal tahir memang buat Imz tangkap cintan lah..suara je ok,tuan dia tak sebab dah anak 3..kalo bujang lagi,nak jugak!!! hehe...

so siapa rasa dia 'kesayangan' Imz..Imz dedicate tis song to you dear..hehe..my family,frenz and u,u,u......
nape jiwang lak malam ni?tengah layan lagu jiwang..so,mood Imz kearah itu...harap maaf jika tergedikz sikit..huhu

2 comments on "Selamat Malam sayang..."

Pije. on March 14, 2010 at 8:32 AM said...

i suke lagu ni weh!
tiap kali nak sampai tempat kerja je mesti lagu ni kuar.
tepaksa masuk opis lambat.
hahaha

Imz Jentayu on March 17, 2010 at 8:40 AM said...

to pije:
i pun suke...kita sama2 suke la weh...
hehe...yeke?wahhh...hebatnya u ketagih lagu ni..
i layan waktu sebelum tido malam je.haha

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa