Tuesday, June 7, 2011

Tahniah......LOL !!!


Assalamualaikum....

Usia dah masuk 24 tahun, dah tamat belajar...dah ada kerja tetap, so nak tunggu apa lagi kalau dah ada calon untuk dijadikan raja atau suri rumah kan? hehehe....

Imz tumpang gembira dengan perkembangan sahabat -sahabat baik Imz yang sudah maju setapak dalam perhubungan 'sesama manusia'...maksudnya mereka sudah bertunang mahupun berkahwin dengan pilihan masing-masing..alhamdullilah...

First couple,
sahabat baik Imz yang lelaki ni...Kamarul Arif dengan calon pilihan dia, Zita...apa yang bestnya dorang ni,kenal melalui FB tak sampai setahun tapi ambik keputusan untuk mendirikan rumahtangga.Bagus kan? Bercinta lama-lama,tak kekal...bercinta yang sekejap ni pulak yang membawa ke jinjang pelamin...apa-apa pun,aku ucapkan ta
hniah untuk ko dengan isteri...

Tahniah Kam & Zita...cepat-cepat dapat baby ehhh.....hehehe....

Second couple,

Mama dan papa kami kat IPG dulu..hehe...Najihah dan Adib yang telah selamat bertunang. Akhirnya,hubungan yang dibina hampir 6 tahun tu berakhir dengan kebahagiaan...tahniah Jihah sayang....


Next....banyak lagi lah sahabat-sahabat yang bertunang....apa-apa pun,harap korang happy dengan status baru..huhu..sure la happy kan...

p/s : -LOL = Lots Of Love.....baru tau..hehe...thanks Nabil Raja Lawak...
- LOL for my future fiance....hahahaha....ada hati nak bertunang tu...even tak da calon...



0 comments:

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, June 7, 2011

Tahniah......LOL !!!

Posted by imz at 9:04 AM

Assalamualaikum....

Usia dah masuk 24 tahun, dah tamat belajar...dah ada kerja tetap, so nak tunggu apa lagi kalau dah ada calon untuk dijadikan raja atau suri rumah kan? hehehe....

Imz tumpang gembira dengan perkembangan sahabat -sahabat baik Imz yang sudah maju setapak dalam perhubungan 'sesama manusia'...maksudnya mereka sudah bertunang mahupun berkahwin dengan pilihan masing-masing..alhamdullilah...

First couple,
sahabat baik Imz yang lelaki ni...Kamarul Arif dengan calon pilihan dia, Zita...apa yang bestnya dorang ni,kenal melalui FB tak sampai setahun tapi ambik keputusan untuk mendirikan rumahtangga.Bagus kan? Bercinta lama-lama,tak kekal...bercinta yang sekejap ni pulak yang membawa ke jinjang pelamin...apa-apa pun,aku ucapkan ta
hniah untuk ko dengan isteri...

Tahniah Kam & Zita...cepat-cepat dapat baby ehhh.....hehehe....

Second couple,

Mama dan papa kami kat IPG dulu..hehe...Najihah dan Adib yang telah selamat bertunang. Akhirnya,hubungan yang dibina hampir 6 tahun tu berakhir dengan kebahagiaan...tahniah Jihah sayang....


Next....banyak lagi lah sahabat-sahabat yang bertunang....apa-apa pun,harap korang happy dengan status baru..huhu..sure la happy kan...

p/s : -LOL = Lots Of Love.....baru tau..hehe...thanks Nabil Raja Lawak...
- LOL for my future fiance....hahahaha....ada hati nak bertunang tu...even tak da calon...



0 comments on "Tahniah......LOL !!!"

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa