Saturday, May 23, 2009

kenali gadis ini....


myPERSONALITY
::..Kindness..: :


You truly are sinciere in your kindness, you don't give conditionally, you give selflessly. When anyone, even your enemy is in need, you'll lend a helping hand.

And you honestly don't care what they say, as long as you've helped someone, or made someone else happy, your satisfied.

komen : haaa..ade benarnya..itulah saya..

WARNA HARI LAHIR
::..BIRU..::

Sifat :


Ternyata kamu seorang yang punya keyakinan diri yang rendah dan terlalu pemilih sangat. Tak bolehlah macam tu. Itu adalah sikap negatif yang harus kamu ubah kerana mendatangkan kerugian pada diri kamu sendiri.

Selain itu, kamu juga cederung ke arah kesenian dan sememangnya kamu berbakat dalam bidang itu hingga mampu menjadikan kerjaya berkaitan dengan seni sebagai kerjaya tetap.

Soal cinta pula, kamu mudah sangat jatuh cinta tapi seringkali juga putus cinta. Mana taknya, orang lain bercinta kamu pun hendak bercinta. Tapi kamu bukan benar-benar menyintai si dia setulus hati. Silap sendiri lah kan? Kalau kamu mahukan hubungan itu berpanjangan, kamu harus bersikap lebih serius dan ikhlas.


komen :

-terlalu pemilih sangat tu rasanya tak adela..orang ok jer..buat apa nak memilih sangat?diri kita pun belum tentu sempurna...huhu..betol tak??betul2...hehe.

- seni?yupzzz...orang memang minat art..insyaALLAH ade rezeki nak jugak study photography..hehe...suka snap photo and edit bagi lawa2(xdela lawa mana pun..:p)but im addict wit ADOBE lol !!!

-cinta?no komen...haha...adela,mana boleh share..even sharing is caring...kuikuikui...

KAJIAN BULAN KELAHIRAN & PERSONALITI
DARI DR.FADZHILLAH KAMSAH

::..FEBRUARI..::
* Berfikiran abstrak.
* Sukakan benda yang realiti dan abstrak.
* Bijak dan pintar
* Berpewatakan yang mudah berubah.
* Mudah menawan orang lain.
* Agak pendiam.
* Pemalu dan rendah diri.
* Jujur dan setia pada segalanya.
* Keras hati untuk mencapai matlamat.
* Tidak suka dikongkong.
* Mudah memberontak apabila dikongkong.
* Suka kegiatan yang lasak.
* Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif.
* Mudah mempamerkan marahnya.
* Tidak suka benda yang remeh-temeh.
* Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya.
* Sangat berani dan suka memberontak.
* Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka hiburan dan sukan.
* Suka benda yang bersifat seni.
* Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran.
* Berkecenderungan pada benda yang tahyul.
* Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros.
* Belajar untuk mempamerkan emosi

komen:

-banyak sangat...yang mana betul salah ntah..hehe..siapa2 yang kenal orang tau la kot macammana perwatakan orang...tapi yang mudah terluka dan sensitif,suka seni tu adelah betulnya..hehe..

0 comments:

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Saturday, May 23, 2009

kenali gadis ini....

Posted by imz at 3:44 AM

myPERSONALITY
::..Kindness..: :


You truly are sinciere in your kindness, you don't give conditionally, you give selflessly. When anyone, even your enemy is in need, you'll lend a helping hand.

And you honestly don't care what they say, as long as you've helped someone, or made someone else happy, your satisfied.

komen : haaa..ade benarnya..itulah saya..

WARNA HARI LAHIR
::..BIRU..::

Sifat :


Ternyata kamu seorang yang punya keyakinan diri yang rendah dan terlalu pemilih sangat. Tak bolehlah macam tu. Itu adalah sikap negatif yang harus kamu ubah kerana mendatangkan kerugian pada diri kamu sendiri.

Selain itu, kamu juga cederung ke arah kesenian dan sememangnya kamu berbakat dalam bidang itu hingga mampu menjadikan kerjaya berkaitan dengan seni sebagai kerjaya tetap.

Soal cinta pula, kamu mudah sangat jatuh cinta tapi seringkali juga putus cinta. Mana taknya, orang lain bercinta kamu pun hendak bercinta. Tapi kamu bukan benar-benar menyintai si dia setulus hati. Silap sendiri lah kan? Kalau kamu mahukan hubungan itu berpanjangan, kamu harus bersikap lebih serius dan ikhlas.


komen :

-terlalu pemilih sangat tu rasanya tak adela..orang ok jer..buat apa nak memilih sangat?diri kita pun belum tentu sempurna...huhu..betol tak??betul2...hehe.

- seni?yupzzz...orang memang minat art..insyaALLAH ade rezeki nak jugak study photography..hehe...suka snap photo and edit bagi lawa2(xdela lawa mana pun..:p)but im addict wit ADOBE lol !!!

-cinta?no komen...haha...adela,mana boleh share..even sharing is caring...kuikuikui...

KAJIAN BULAN KELAHIRAN & PERSONALITI
DARI DR.FADZHILLAH KAMSAH

::..FEBRUARI..::
* Berfikiran abstrak.
* Sukakan benda yang realiti dan abstrak.
* Bijak dan pintar
* Berpewatakan yang mudah berubah.
* Mudah menawan orang lain.
* Agak pendiam.
* Pemalu dan rendah diri.
* Jujur dan setia pada segalanya.
* Keras hati untuk mencapai matlamat.
* Tidak suka dikongkong.
* Mudah memberontak apabila dikongkong.
* Suka kegiatan yang lasak.
* Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif.
* Mudah mempamerkan marahnya.
* Tidak suka benda yang remeh-temeh.
* Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya.
* Sangat berani dan suka memberontak.
* Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka hiburan dan sukan.
* Suka benda yang bersifat seni.
* Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran.
* Berkecenderungan pada benda yang tahyul.
* Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros.
* Belajar untuk mempamerkan emosi

komen:

-banyak sangat...yang mana betul salah ntah..hehe..siapa2 yang kenal orang tau la kot macammana perwatakan orang...tapi yang mudah terluka dan sensitif,suka seni tu adelah betulnya..hehe..

0 comments on "kenali gadis ini...."

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa