Thursday, December 15, 2011

My Bestfriend's Wedding

Assalamualaikum...

Usia dah menginjak 24 tahun , mungkin sudah sampai masanya sayang-sayangku melangkah ke satu fasa yang baru dalam kehidupan mereka...

Dorang sahabat kesayangan Imz di Institut Perguruan Perlis..since 2005 sampai lah sekarang..
Dengan dorang lah , Imz kongsi cerita,gelak tawa,air mata and bla bla bla..kiranya sahabat sampai hujung nyawa lah!

Selamat Pengantin Baru Najihah dan Adib

Imz salah sorang saksi yang melihat bunga-bunga cinta Jihah dan Adib.Kita orang sekelas dan memang satu kepala...bila dorang nak pergi date, Imz , Sarina dan Raihan akan jadi peneman setia.Hehe...tumpang sekaki nak jalan-jalan.Sebab tu kami panggil dorang 'papa dan mama' kami..

Seronok tengok 'papa dan mama' Imz akhirnya melangsungkan perkahwinan..

To Najihah dan Adib ,
lepas ni kami nak adik yang comel-comel...hehehe....


Bila surya telah terbit
Sinarnya menyinari apa yang di lewatinya
Dan Tumbuhlan apa yang di bawahnya
Kehidupan yang berjalan atas sunnah-Nya

Begitu pun bila cinta telah datang
Dia pun membuat hati menjadi tenang dan juga gelisah
Dan tumbuhlah semua harapan tentang indahnya cinta
Dan jodoh pun berjalan atas kehendak-Nya

Maka lihatlah apa yang telah di ubah oleh cinta
Dan mereka yang saling mencintai akan melihat
Dari mana cinta tlah hadir di hati mereka
Maka bersyukurlah atas Yang maha cinta

Atas saling mencintai di antara mereka
Atas Yang maha cinta yang menyatukan mereka
Maka lihatlah ketika dua insan yang saling berjanji
Di saksikan penghuni bumi dan langit

Maka lihatlah mereka pun berseri – seri
Atas ikatan pernikahan yang suci
Maka bersyukurlah kita atas-Nya
Atas apa yang telah di berikan
Dan untuk kehidupan ini.

Dan maafkan aku yang mungkin tak bisa datang ke hari pernikahanmu,

Barakallahu laka wabaraka, alaika wa jama`a bainakuma fi khair
“Mudah-mudahan Allah memberkahi untukmu, dan memberkahi atasmu,
dan mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan”

Selamat Berbahagia … untukmu, atas pernikahanmu …

Selain dorang, kawan lelaki sekelas Imz pun ada yang menikah pada tarikh yang hampir sama.So,

Selamat Pengantin Baru kepada

Faezil Ahfaaz & Adani

Faris & Mariah



Then....................



Selamat Bertunang Sayangku, Shafinaz

Selamat Bertunang Sayangku, Raihanadiah

Sangat cantik sayangs ku di hari pertunangan mereka..Ienaz dan Raihan pun melakar cinta yang panjang di Ipg.Jodoh mereka juga dengan rakan satu IPG...dan sudah tentu Imz tak ketinggalan jadi saksi cinta mereka.hehe...asyik menjadi saksi kisah cinta kawan-kawanku Imz ni.hahaha....

Tahniah Shafinaz dan Zuraidi ,
Tahniah Raihanadiah dan Firdaus...

Cepat-cepat melangkah ke alam perkahwinan pulak tau..InsyaALLAH kalau ade rezeki, orang datang ke hari persandingan mu..hehe...

Alhamdullilah, majlis mereka berjalan dengan lancar..so sebagai sahabat, Imz tumpang gumbira..

Giliran Imz ????


Ask my sweetheart lah, Beckham....
hehehehehe : )


2 comments:

xlandstriker said...

terima kasih wan

imz said...

@xlandstriker

hye jihah,adib...amboi..susah bebenor nak bg sebut nickname ni..hehe...u're most welcomey my jihah...

Post a Comment

Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Thursday, December 15, 2011

My Bestfriend's Wedding

Posted by imz at 6:43 AM
Assalamualaikum...

Usia dah menginjak 24 tahun , mungkin sudah sampai masanya sayang-sayangku melangkah ke satu fasa yang baru dalam kehidupan mereka...

Dorang sahabat kesayangan Imz di Institut Perguruan Perlis..since 2005 sampai lah sekarang..
Dengan dorang lah , Imz kongsi cerita,gelak tawa,air mata and bla bla bla..kiranya sahabat sampai hujung nyawa lah!

Selamat Pengantin Baru Najihah dan Adib

Imz salah sorang saksi yang melihat bunga-bunga cinta Jihah dan Adib.Kita orang sekelas dan memang satu kepala...bila dorang nak pergi date, Imz , Sarina dan Raihan akan jadi peneman setia.Hehe...tumpang sekaki nak jalan-jalan.Sebab tu kami panggil dorang 'papa dan mama' kami..

Seronok tengok 'papa dan mama' Imz akhirnya melangsungkan perkahwinan..

To Najihah dan Adib ,
lepas ni kami nak adik yang comel-comel...hehehe....


Bila surya telah terbit
Sinarnya menyinari apa yang di lewatinya
Dan Tumbuhlan apa yang di bawahnya
Kehidupan yang berjalan atas sunnah-Nya

Begitu pun bila cinta telah datang
Dia pun membuat hati menjadi tenang dan juga gelisah
Dan tumbuhlah semua harapan tentang indahnya cinta
Dan jodoh pun berjalan atas kehendak-Nya

Maka lihatlah apa yang telah di ubah oleh cinta
Dan mereka yang saling mencintai akan melihat
Dari mana cinta tlah hadir di hati mereka
Maka bersyukurlah atas Yang maha cinta

Atas saling mencintai di antara mereka
Atas Yang maha cinta yang menyatukan mereka
Maka lihatlah ketika dua insan yang saling berjanji
Di saksikan penghuni bumi dan langit

Maka lihatlah mereka pun berseri – seri
Atas ikatan pernikahan yang suci
Maka bersyukurlah kita atas-Nya
Atas apa yang telah di berikan
Dan untuk kehidupan ini.

Dan maafkan aku yang mungkin tak bisa datang ke hari pernikahanmu,

Barakallahu laka wabaraka, alaika wa jama`a bainakuma fi khair
“Mudah-mudahan Allah memberkahi untukmu, dan memberkahi atasmu,
dan mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan”

Selamat Berbahagia … untukmu, atas pernikahanmu …

Selain dorang, kawan lelaki sekelas Imz pun ada yang menikah pada tarikh yang hampir sama.So,

Selamat Pengantin Baru kepada

Faezil Ahfaaz & Adani

Faris & Mariah



Then....................



Selamat Bertunang Sayangku, Shafinaz

Selamat Bertunang Sayangku, Raihanadiah

Sangat cantik sayangs ku di hari pertunangan mereka..Ienaz dan Raihan pun melakar cinta yang panjang di Ipg.Jodoh mereka juga dengan rakan satu IPG...dan sudah tentu Imz tak ketinggalan jadi saksi cinta mereka.hehe...asyik menjadi saksi kisah cinta kawan-kawanku Imz ni.hahaha....

Tahniah Shafinaz dan Zuraidi ,
Tahniah Raihanadiah dan Firdaus...

Cepat-cepat melangkah ke alam perkahwinan pulak tau..InsyaALLAH kalau ade rezeki, orang datang ke hari persandingan mu..hehe...

Alhamdullilah, majlis mereka berjalan dengan lancar..so sebagai sahabat, Imz tumpang gumbira..

Giliran Imz ????


Ask my sweetheart lah, Beckham....
hehehehehe : )


2 comments on "My Bestfriend's Wedding"

xlandstriker on December 15, 2011 at 6:51 PM said...

terima kasih wan

imz on December 16, 2011 at 10:19 PM said...

@xlandstriker

hye jihah,adib...amboi..susah bebenor nak bg sebut nickname ni..hehe...u're most welcomey my jihah...

Post a Comment

Click C.I.N.T.A

asasa