Tuesday, January 24, 2012

i'm just beautiful me...





" I’m no beauty queen
I’m just beautiful me "








Who says ???

I wouldn't wanna be anybody else.
You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else

Na na na
Na na na

I’m no beauty queen
I’m just beautiful me

Na na na
Na na na

You’ve got every right
To a beautiful life
C'mon

Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who says

It’s such a funny thing
How nothing’s funny when it’s you
You tell ‘em what you mean
But they keep whiting out the truth
It’s like a work of art
That never gets to see the light
Keep you beneath the stars
Won’t let you touch the sky

.........................................................................................................................................

Imz rasa macam dah penat nak mengarang ayat yang sesuai..biarlah lirik-lirik lagu mengambarkan alunan suara hati ini..chewahhh..jiwang karat pulakkk..

Mood tengah sangat baik..berpositif dengan segala hal yang telah terjadi,tengah terjadi dan bakal terjadi...dengan positif barulah hidup kita akan indah,InsyaALLAH dengan izinNYA..

Imz sekarang kat kampung , ngah holiday CNY for 1 week....so..ape lagi..jom jalan-jalan di Kelantan...see ya !!!


Thursday, January 19, 2012

Sesaat...

Lirik Lagu Sesaat Kau Datang -Ramlah Ram ft SleeQ

Verse 1
Sesaat Kau Datang……..
Sesaat Kau Hilang………
Kemunculan dirimu…..
Penuh misteri………..

Verse 2
Kau Mendekat…
Kau Menjauh….
Kau tinggalkan diriku…
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku……….

Verse 3
(Alif)


Its not that i dont love you
I just dont want to hurt you
I cant let go of all the good times we share together

(Syarif)
I hate to be cold but i got to let you go

Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha….Ha…..Ha…Ha.…Ha…..Ha…

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Verse 4
(Alif and Syarif)
Nothings easy girl
Nothings easy girl
Aint nothings easy i hope you understand me girl
Nothings easy girl
Aint nothing in this world
Could ever compare to what we had
Whats gone

Repeat Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa..
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Verse 5
Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu



It’s hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does.


Sunday, January 8, 2012

Lara Lagi...

Assalamualaikum guyz................


Lara Lagi - Adira

Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini

Biar ku pujuk ati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah

Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia...

Apabila kita didatangi ujian dari yang Maha Esa... itu maksudnya ALLAH ingat,sayang kan kita kerana ALLAH tahu kita mampu hadapi ujian itu.Alhamdullilah...saat-saat menghadapi ujian ada insan-insan yang tak pernah jemu mendengar , memahami dan memberikan kata-kata yang mampu memberikan kelegaan pada hati ini..
terima kasih..... kerana punya ruang untuk diri ini meskipun mereka punya komitmen lain yang lebih penting...

Imz rasa bersyukur sangat dengan hadirnya insan-insan sebegini dalam hidup Imz...kerana mereka, Imz mampu melangkah dengan lebih positif.

Siapa sangka seawal 2012 Imz sudah terpilih untuk menerima ujian dari ALLAH s.w.t ... alhamdullilah, mungkin ia petanda baik supaya Imz lebih kuat, lebih positif menghadapi cabaran-cabaran yang akan datang pada tahun 2012...InsyaALLAH..



Wednesday, January 4, 2012

2012

Assalamualaikum guyz...menemui anda untuk tahun 2012.Masa sangat pantas berlalu..pejam celik,pejam celik..dah tahun 2012.

Yes, welcome 2012...

Flashback 2011

Imz rasa tahun 2011 adalah suatu tahun yang berbeza berbanding beberapa tahun sebelum ini.Pada tahun 2011, Imz telah bertukar status 'pelajar' kepada status 'guru'.

Banyak sangat perkara yang berlaku pada tahun 2011..Imz mula menetap di negeri Perak.Tidak pernah terlintas akan mencari rezeki di negeri ini.Semua kuasa ALLAH S.W.T.

2011 , dengan pendapatan hasil usaha sendiri, Imz sudah mampu memiliki harta yang cukup Imz sayang , myvi merah jambu aka Pinky. Menjadi pemandu halal..hehe..

2011 , Imz mula mengenali seberapa ramai individu..dengan pelbagai karakter.Ada yang mengembirakan dan ada juga yang meresahkan akal fikiran..huhu..tapi setakat ni ramai yang mengembirakan berbanding meresahkan.


2011 , banyak perkara yang menarik terjadi dan Imz cuba belajar melalui pengalaman.InsyaALLAH..pengalaman 2011 Imz akan adapatasi di 2012..

Semoga pada 2012 Imz dapat kecapi apa yang menjadi impian Imz selama ini...insyaALLAH..moga ALLAH mempermudahkan segala urusan hambaMU ini.Amin...


So, selamat datang 2012...semoga anda tahun terbaik untuk sayerrrrr !!!


Imz'Journey

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, January 24, 2012

i'm just beautiful me...

Posted by imz at 8:16 AM 0 comments




" I’m no beauty queen
I’m just beautiful me "








Who says ???

I wouldn't wanna be anybody else.
You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else

Na na na
Na na na

I’m no beauty queen
I’m just beautiful me

Na na na
Na na na

You’ve got every right
To a beautiful life
C'mon

Who says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who says

It’s such a funny thing
How nothing’s funny when it’s you
You tell ‘em what you mean
But they keep whiting out the truth
It’s like a work of art
That never gets to see the light
Keep you beneath the stars
Won’t let you touch the sky

.........................................................................................................................................

Imz rasa macam dah penat nak mengarang ayat yang sesuai..biarlah lirik-lirik lagu mengambarkan alunan suara hati ini..chewahhh..jiwang karat pulakkk..

Mood tengah sangat baik..berpositif dengan segala hal yang telah terjadi,tengah terjadi dan bakal terjadi...dengan positif barulah hidup kita akan indah,InsyaALLAH dengan izinNYA..

Imz sekarang kat kampung , ngah holiday CNY for 1 week....so..ape lagi..jom jalan-jalan di Kelantan...see ya !!!


Thursday, January 19, 2012

Sesaat...

Posted by imz at 5:00 AM 0 comments
Lirik Lagu Sesaat Kau Datang -Ramlah Ram ft SleeQ

Verse 1
Sesaat Kau Datang……..
Sesaat Kau Hilang………
Kemunculan dirimu…..
Penuh misteri………..

Verse 2
Kau Mendekat…
Kau Menjauh….
Kau tinggalkan diriku…
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku……….

Verse 3
(Alif)


Its not that i dont love you
I just dont want to hurt you
I cant let go of all the good times we share together

(Syarif)
I hate to be cold but i got to let you go

Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha….Ha…..Ha…Ha.…Ha…..Ha…

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Verse 4
(Alif and Syarif)
Nothings easy girl
Nothings easy girl
Aint nothings easy i hope you understand me girl
Nothings easy girl
Aint nothing in this world
Could ever compare to what we had
Whats gone

Repeat Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa..
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Verse 5
Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu



It’s hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does.


Sunday, January 8, 2012

Lara Lagi...

Posted by imz at 5:12 AM 0 comments
Assalamualaikum guyz................


Lara Lagi - Adira

Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini

Biar ku pujuk ati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah

Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia...

Apabila kita didatangi ujian dari yang Maha Esa... itu maksudnya ALLAH ingat,sayang kan kita kerana ALLAH tahu kita mampu hadapi ujian itu.Alhamdullilah...saat-saat menghadapi ujian ada insan-insan yang tak pernah jemu mendengar , memahami dan memberikan kata-kata yang mampu memberikan kelegaan pada hati ini..
terima kasih..... kerana punya ruang untuk diri ini meskipun mereka punya komitmen lain yang lebih penting...

Imz rasa bersyukur sangat dengan hadirnya insan-insan sebegini dalam hidup Imz...kerana mereka, Imz mampu melangkah dengan lebih positif.

Siapa sangka seawal 2012 Imz sudah terpilih untuk menerima ujian dari ALLAH s.w.t ... alhamdullilah, mungkin ia petanda baik supaya Imz lebih kuat, lebih positif menghadapi cabaran-cabaran yang akan datang pada tahun 2012...InsyaALLAH..



Wednesday, January 4, 2012

2012

Posted by imz at 7:56 AM 0 comments
Assalamualaikum guyz...menemui anda untuk tahun 2012.Masa sangat pantas berlalu..pejam celik,pejam celik..dah tahun 2012.

Yes, welcome 2012...

Flashback 2011

Imz rasa tahun 2011 adalah suatu tahun yang berbeza berbanding beberapa tahun sebelum ini.Pada tahun 2011, Imz telah bertukar status 'pelajar' kepada status 'guru'.

Banyak sangat perkara yang berlaku pada tahun 2011..Imz mula menetap di negeri Perak.Tidak pernah terlintas akan mencari rezeki di negeri ini.Semua kuasa ALLAH S.W.T.

2011 , dengan pendapatan hasil usaha sendiri, Imz sudah mampu memiliki harta yang cukup Imz sayang , myvi merah jambu aka Pinky. Menjadi pemandu halal..hehe..

2011 , Imz mula mengenali seberapa ramai individu..dengan pelbagai karakter.Ada yang mengembirakan dan ada juga yang meresahkan akal fikiran..huhu..tapi setakat ni ramai yang mengembirakan berbanding meresahkan.


2011 , banyak perkara yang menarik terjadi dan Imz cuba belajar melalui pengalaman.InsyaALLAH..pengalaman 2011 Imz akan adapatasi di 2012..

Semoga pada 2012 Imz dapat kecapi apa yang menjadi impian Imz selama ini...insyaALLAH..moga ALLAH mempermudahkan segala urusan hambaMU ini.Amin...


So, selamat datang 2012...semoga anda tahun terbaik untuk sayerrrrr !!!


Click C.I.N.T.A

asasa